هوای رفتن دارم...


دل نوشته هایم...

می روم و پشت سرم آب نمی ریزند...

وقتی هوای رفتن دارم

دریا هم به پایم بریزند بر نمی گردم...

miravam2



نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت18:06---13 اسفند 1391
در خلوت دلم، در همنشینی با غمها ببین که چگونه میریزد اشک از این چشم ها...

این چشم های خیس، همان چشم هاییست که تو خیره به آن بودی در لحظه دیدار...

میفهمی معنای دلتنگ شدن را، میفهمی معنای انتظار را...؟

نه ! دلتنگی آن نیست که اینگونه مرا محکوم به سکوت کرده است...

انتظار آن نیست که اینگونه مرا محکوم به بیقراری کرده است...

خیالی نیست، من همچنان با خیال تو سر میکنم... پس بیخیال...




hsein.sp
ساعت13:59---9 اسفند 1391
سلام
مرسي عزيزم قبلا هم گفتم كارت عاليه
من مخلص دختراي خوش ذوقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:51 توسط پریناز| |


Power By: LoxBlog.Com